Všeobecné obchodní podmínky1. Všeobecná ustanovení1.1.Všeobecné obchodní podmínky obsažené v této smlouvě jsou platné od 1.4.2023.Změny mohou být provedeny pouze v písemné formě dohodou obou smluvních stran.Veškeré smluvní vztahy s vámi uzavíráme v souladu s právním řádem ČR, právnívztahy vysloveně neupravené smlouvou a obchodními podmínkami se řídí občanskýmzákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele v platném znění. Smlouvy jsouuzavírány v českém jazyce.1.2. Smluvními stranami jsou Marián Lupač, MaláHraštice 175, 262 03 Malá Hraštice, IČ: 67738478, jako provozovatel Penzionu U Kapličky (dále jenprovozovatel) a uživatel služeb provozovatele (dále jen klient).1.3.Službami provozovatele jsou rekreační nebo služební pobyty (ubytování vpenzionu) a s tím spojené služby poskytované provozovatelem nebo smluvnímipartnery. Přesnou specifikaci pobytu obsahuje potvrzení Vašeho pobytu ze stranyprovozovatele, které obdrží klient po potvrzení rezervace. Předmětem smlouvy jezajištění pobytu, pronájem a služby klientovi ve sjednaném rozsahu a podlegrafického zobrazení na těchto stránkách nebo stránkách zprostředkovateleubytování.1.4. Penzion jeubytovací zařízení, ve kterém je ubytován klient na základě objednávky –uzavřené smlouvy. Smlouva je uzavřena potvrzením objednávky a zaplacenímpožadované zálohy. Objednávku je možné učinit telefonicky, emailem [email protected] nebo prostřednictvímkontaktního formuláře na webovém rozhraní www.restauracemalahrastice.cz nebopomocí online rezervace. Rezervační a objednávkový formulář obsahuje vždyinformace o vás, objednávané službě. Smlouva s vámi je uzavřena odesláním vašíobjednávky (nikoliv až po potvrzení objednávky). Odesláním objednávkystvrzujete, že souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku přiuzavírání smlouvy, že jste byl předem informován o všech náležitostech smlouvy,že jste se seznámil s obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástíkupní smlouvy a že s nimi souhlasíte. Údaje uvedené vámi o vás v objednávce považujenaše společnost za správné. Vylučujeme přijetí nabídky s dodatkem čiodchylkou. Využíváním poskytovaných služeb klient souhlasí s úplným zněnímtěchto obchodních podmínek (OP), pokud klient s některou částí OP nesouhlasí,není oprávněn službu využívat. Poskytovatel si vyhrazuje právo OP měnit. Změnuuveřejní vždy nejméně 15 kalendářních dnů předem.1.5.Klient nesmí při využívání služeb používat falešné jméno. Klient, který využíváslužeb jménem třetí osoby, je zodpovědný za správnost zadaných údajů.2. Časové vymezeníSmluvnívztah mezi provozovatelem a klientem vzniká potvrzením objednávky pobytutelefonicky, emailem nebo pomocí objednávkového formuláře, zejména doboupříjezdu uvedenou klientem a odsouhlasenou provozovatelem pokud je mimoobvyklou dobu nástupu ubytování tj. od 14:00 do 19:30 hodin, a současnězaplacením ceny pobytu, resp. zálohy, ve smyslu platebních podmínek. Smluvnívztah končí po skončení doby pobytu do 10:00 hodin dne odjezdu uplynutím dobynároku na uplatnění reklamací.3. Objednání pobytuKlient si můžeobjednat pobyt elektronicky na internetové stránce www.restauracemalahrastice.cz,e-mailem: [email protected] v případě elektronické objednávkyse provozovatel zavazuje vyrozumět klienta nejpozději do 48 hodin o akceptacijeho pobytu a vystavit mu potřebné dokumenty (potvrzení pobytu, fakturu velektronické podobě). Klient si může objednat pobyt elektronicky také nainternetové stránce zprostředkovatele. V případě využití služebzprostředkovatele potvrzení o rezervaci vystavuje zprostředkovatel.Ostatní smluvní podmínky se řídí smluvními podmínkami provozovatele. 4. Ochrana osobních údajůOchranavašeho soukromí při zpracování osobních údajů je pro nás důležitou záležitostí,kterou při našich obchodních procesech bereme na zřetel. Osobní údaje, kteréjsou získávány během návštěvy našich webových stránek, zpracováváme v souladuse Zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.4.1.Prodávající plně respektuje důvěrný charakter vašich dat, která vyplňujete doobjednávky a poskytujete firmě Marián Lupač. Data jsou zabezpečena achráněna proti zneužití. Používáme je k realizaci celého obchodu, včetněnezbytných účetních operací, vystavení daňových dokladů, identifikaci vašichbezhotovostních plateb a pro komunikaci s vámi, tedy veškeré zákaznickéadministrativy. Tato data jsou ukládána v databázi s přísným zabezpečenímproti zneužití a nejsou poskytována třetím stranám. Tato data mohou býtvyužívána k marketingovým účelům.4.2. Na požádánívám Daniela Havlová podle možnosti obratem a písemně oznámí, zda a jaké osobníúdaje má o vás zaznamenané. Pokud by navzdory našim snahám o správnost údajůa aktuálnost byly zaznamenány nesprávné informace, na požádání jeopravíme. Pokud máte otázky týkající se zpracování vašich osobních údajů,můžete je směřovat na [email protected] , kde vám jsme kdispozici nejen v případě žádosti o informace, ale i v případě podnětů nebostížností. Jsme vázáni mlčenlivostí. 4.3.Získávání a zpracovávání osobních údajů: Pokud navštívíte naše webové stránky,zaznamenají naše webové servery standardním způsobem IP adresu, která vám bylapřidělená poskytovatelem internetových služeb, webovou stránku, z kterénás navštívíte, webové stránky, které u nás navštívíte, a také datum a délkunávštěvy. Osobní údaje se zaznamenají jen tehdy, když nám je poskytnete zvlastní vůle, například v rámci registrace nebo na realizaci smlouvy.Postoupení osobních údajů státním zařízením a úřadům následuje jen v rámcizávazných právních předpisů.4.4.Souhlas se zpracováním osobních údajů: Vyplněním prodejního formuláře zákazníksouhlasí se zařazením jím vyplněných osobních údajů do databáze společnosti MariánLupač, Malá Hraštice 175,262 03 Malá Hraštice , IČ 67738478:, jakožto správce.4.5.Cookies: Firma Marián Lupač používá cookies. Cookies jsou malé „soubory“, kterése uloží na váš pevný disk. To vede k usnadnění navigace a zajištění vysokémíry uživatelského komfortu webové stránky. Cookies se mohou využívat kezjištění, zda jste už ze svého počítače navštívili naše stránky. Identifikujese pouze cookies na vašem počítači. Používání cookies můžete deaktivovat vevašem internetovém prohlížeči.5. Cena pobytuCenaslužeb je uvedena na vybraném webovém rozhraní prodávajícího. Prodávajícívystaví ohledně plateb prováděných na základě smlouvy zákazníkovi daňový doklad– fakturu, který slouží jako doklad o zakoupení služby. Provozovatel je plátcemdaně z přidané hodnoty. Výsledná cena pobytu vychází z klientových požadavků napobyt a je sestavena na základě aktuálního ceníku služeb provozovatele.Provozovatel si vyhrazuje právo upravit ceny v případě, že v průběhu období odstanovení cen po zrealizování pobytu dojde ke změně legislativních a daňovýchpředpisů a k dalším změnám z důvodů tzv. „vyšší moci“.6. Platební podmínky6.1.Klient je povinen uhradit při rezervaci 50% ceny pobytu. Obdrží potvrzenípobytu, doplatek hradí na místě v den přpíjezdu v hotovosti neboplatební kartou. V případě neuhrazení zálohy se objednávka automaticky zruší. VYUŽÍTMŮŽETE TĚCHTO MOŽNOSTÍ PLATEB:· Proúhradu zálohy: okamžitá platba přes platební brán· doplatekceny pobytu: hotově nebo kartou na místě v den příjezdu6.2.Platba je rozdělena na zálohu a doplatek. Zákazník je povinenuhradit cenu společně s uvedením správného variabilního symbolu platby,jinak prodávající nebude schopen platbu identifikovat a poskytnout včaspožadované plnění.6.3.Závazek klienta uhradit cenu za službu je splněn okamžikem připsání příslušnéčástky na účet prodávajícího.6.4. Vpřípadě prodlení s úhradou jakékoliv částky (ceny za ubytování) rezervace budezrušena.7. Povinnosti klienta7.1.Poskytnout provozovateli veškeré náležitosti potřebné k řádnému zajištění aposkytnutí služeb, zejména pravdivě a úplně vyplnit objednávku pobytu aposkytnou provozovateli doklady tj. občanský průkaz nebo cestovní pas.7.2. Vestanoveném termínu uhradit platbu za pobyt a to úhradou zálohy a doplatku za objednané služby přinástupu ubytování.7.3. klientje povinen řídit se ubytovacím řádem provozovatele v bodech níže uvedených:· V penzionuje zakázáno kouřit· Parkovánívozidel klientů v těsné blízkosti penzionu je možné zdarma.· Užíváníhotelového zařízení je dovoleno osobám, které nejsou postiženy infekčnímichorobami.· Host užívápokoj po dobu, kterou sjednal při příchodu. Nebyla-li doba pobytu sjednánajinak, nástup na ubytování je od 14 do 19:30 hodin (po 19:30. hodině je pobytstornován a apartmán může být nabídnut jinému klientovi – pokud není předemdohodnutý pozdější nástup), poslední den pobytu host uvolní pokoj nejpozději do10 hodin. Pokud provoz penzionu dovoluje, je možno domluvit i pozdějšíhodinu pro uvolnění pokoje. V době od 22:00 hodin do 7:00 hodin je host povinen dodržovat noční klid. V pokoji nesmí host bez souhlasu majitele přemisťovat zařízení a vybavení, provádět opravy a jakékoliv zásahy do elektrické sítě nebo jiné instalace. Není dovoleno užívat vlastních elektrospotřebičů (např. varné konvice, vařiče, toustovače apod., ale pouze spotřebiče z výbavy penzionu. Výjimkou jsou holicí a strojky, vysoušeče vlasů, kulmy a nabíječky. Za použití povolených spotřebičů zodpovídá host a ručí za jakékoliv škody způsobené jejich provozem. Je zakázáno čímkoliv zakrývat topení. Při odchodu z pokoje je host povinen uzavřít vodovodní kohoutky, zhasnout světla, vypnout televizi, uzavřít okna a při ukončení pobytu odevzdat klíč. Z bezpečnostních důvodů není dovoleno ponechávat děti bez dozoru dospělé osoby v pokoji a ostatních prostorách penzionu. Rodiče odpovídají za bezpečnost svých dětí ve všech prostorech penzionu. Za škody způsobené na majetku penzionu odpovídá host v plném rozsahu. Domácí zvířata nejsou tolerována. Pobyt s nimi není možný. Penzion neodpovídá za věci vnesené hostem do penzionu, za škodu na odložených věcech. Za peníze a cenné věci odpovídá penzion jen tehdy, převzal-li je do úschovy proti potvrzení. Tuto službu penzion U Kapličky neposkytuje. Host se dostaví v čase, kdy mu začíná rezervace, k převzetí ubytování. Pokud se nedostaví v dohodnutý čas a nedohodne se s ubytovatelem na jiných podmínkách, jeho rezervace na ten daný termín propadá bez nároku na vrácení zálohy. 8. Zrušení pobytu8.1. Zrušenípobytu (tzv. „storno pobytu“), resp. zrušení objednávky pobytu, je klientpovinen uskutečnit písemnou formou, přiložit k tomu příslušný díl závazné přihláškyk pobytu a potvrzení o zaplacení a uvedené doklady doručit provozovateli osobněnebo v doporučeném dopise nebo elektronickou formou. Pro stanovení stornovacíhopoplatku je rozhodující – u osobního – datum provedení storna u provozovatele,elektronicky – datum odeslání emailu a při odeslání v dopise datum přijetídopisu.8.2. Při zrušení pobytu ze strany klienta účtujeprovozovatel stornovací poplatky (smluvní pokuty). Stornovací poplatky seúčtují za každou přihlášenou osobu a jsou vyjádřeny procentem z celkové cenypobytu. Pokud dojde ke stornování pobytu, záloha propadá ve prospěch penzionu atím zaniká nárok na její vrácení.
Storno poplatky:
Pokud hostzruší pobyt:
2 – 0 dnů před příjezdem – poplatek 50 % z ceny ubytování= výše zálohy
8.3. Zazměnu osoby klienta se neúčtuje žádný poplatek.8.4. Pokudklient zruší účast na pobytu, resp. zruší objednávku pobytu, je provozovatelpovinen vrátit klientovi zaplacenou sumu sníženou o příslušný stornovacípoplatek do 14 dnů od obdržení dokladů uvedených v bodě 8 odstavci 1. Finančnízálohy se vracejí formou bankovního převodu na číslo účtu uvedené klientem.Transakční náklady spojené s refundací financí jdou na vrub klienta.9. Vyloučení klienta zpobytuKlient,který v době pobytu poruší zákonné předpisy ČR, nerespektuje ubytovací řád,odmítá se řídit oprávněnými požadavky a pokyny provozovatele, slovně napadázástupce provozovatele, poškozuje majetek v ubytovacím zařízení a svým chovánímomezuje práva provozovatele, může být vyloučen z pokračování pobytu, přičemž muzaniká nárok na náhradu za nevyužité služby.10. Odstoupení odsmlouvy ze strany prodávajícíhoProdávajícíje oprávněn od kupní smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu, pokud zjistí, žedruhá strana porušila smlouvu podstatným způsobem. Pro účely této smlouvy se zapodstatné porušení této smlouvy považuje:· prodlenízákazníka s úhradou kupní ceny· nedodrženírezervovaného termínu 11. Změny dohodnutýchslužeb11.1Jestliže nastanou mimořádné okolnosti a okolnosti v důsledku tzv. „vyšší moci“,může provozovatel pobyt zrušit, nebo po dohodě s klientem změnit (termín,cenu). Pokud pobyt klienta již začal, má provozovatel právo na úhradu doposudposkytnutých služeb.11.2 Přizrušení pobytu ze strany provozovatele je provozovatel povinen tuto skutečnostoznámit zákazníkovi ihned, do 5 dnů mu vrátit zaplacenou sumu v plné výši. 12. Reklamační řízení12.1. Vpřípadě reklamace je klient povinen uplatnit své požadavky na závady bezzbytečného odkladu přímo u zástupce poskytovatele služeb v době pobytu, vmístě konání pobytu nejlépe při nástupu ubytování a využívání služebtak, aby mohly být odstraněny ještě na místě. 12.2. Pokudnebude reklamace podána okamžitě nebo ihned, jak je to ze strany provozovatelea klienta možné, zmenšuje se nebo zaniká nárok zákazníka na náhradupozději vzniklých škod, kterým by mohl včasným podáním zabránit. U ubytování seza předmět reklamace nepovažují škody a majetkové nebo nemajetkové újmy,které vznikly klientovou vinou anebo spoluvinou.12.3. Pokudklient ze subjektivních důvodů nevyužije objednané služby, nevzniká mu nárok nanáhradu ani na slevu.12.4. Stížnosti a připomínky klienta, které se týkajísmluvního vztahu uzavřeného mezi klientem a poskytovatelem vyřizujeposkytovatel, stížnosti může klient uplatnit na adrese [email protected]. Pokud je stížnost svýmobsahem reklamací, bude stížnost vyřízena jako reklamace. Klienti se se svýmistížnostmi mohou obracet rovněž na orgány dohledu a státního dozoru,Českou obchodní inspekci či Úřad pro ochranu osobních údajů. Veškeré právníspory vzniklé v souvislosti s kupní smlouvou budou řešeny v občanském soudnímřízení obecnými soudy České republiky, spotřebitel má právo i na mimosoudnířešení, subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraněspotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímuřešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz 13. Závěrečnáustanovení
Pokud vztahsouvisející s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvouobsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah seřídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající zobecně závazných právních předpisů. Prodávající si vyhrazuje právo u vybranýchproduktů upravit další práva a povinnosti smluvních stran nad rámec těchtoobchodních podmínek. Tato pravidla budou vždy uvedena na webových stránkáchpříslušného produktu a mají přednost před ustanoveními OP. Kupní smlouva včetněobchodních podmínek je archivována firmou v elektronické podobě a není veřejněpřístupná. Pokud se některé ustanovení OP ukáže jako neplatné, nebude to mítvliv na platnost OP jako celku. Smluvní vztah mezi klientem a provozovatelem seřídí příslušnými ustanoveními zákona č. 513/91 Sb., obchodní zákoník, veznění pozdějších změn a doplnění. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny nawebových stránkách poskytovatele. Toto aktuální znění obchodních podmínek jeplatné a účinné od 1. 4. 2023. Děkujeme Vám za čas, který jste strávilipřečtením obchodních podmínek. Informace pro kupující: v případě změnyobchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti kdatu nákupu. Marián Lupač, Malá Hraštice 175, 262 03 Malá Hraštice IČ: 67738478 [email protected]: 737617925
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing